Ei paikkaa,

Futsalin sarjailmoittautuminen sulkeutuu syyskuun alussa. Meillä on sarjapaikka Futsalin Kolmoseen, joka pelataan tuttuun tapaan turnausmuotoisena, pelipäiviä luultavasti seitsemänä lauantaina/sunnuntaina talven aikana. Futsal-harjoitus kerran viikossa ja pelaamiseen käy sama lisenssi kuin jalkapalloon.

Pelataan samalla meiningillä kuin edellisinäkin talvina, eli tosissaan muttei vakavissaan ja saadaan kilpailullisia tapahtumia talveksi. Ilmoittaudu tähän tapahtumaan IN, jos haluat osallistua, tarvittaisiin ainakin se 12 aktiivista pelaajaa mukaan. Rohkeasti mukaan vaan!

The registration for futsal is open and the participation to the league must be registered by August 24th. We would be playing division 3, which will be played in matchday format, ie. there will be two matches on each matchday at the same location, and the total number of matchdays during the season would most likely be seven, the weekday usually being either Saturday or Sunday. The same licenses can be used to play futsal that are being used in football.

This is a way to get competitive events for the winter but the plan is still to play "for the win but also for fun". We would need at least 12 active players to be able to participate and run the season smoothly. I strongly recommend participating, so don't hesitate signing up!

Ilmoittautumiset

12
Viljami V Miro T Eelis K Niilo Aaron S Kasper K Mikko T Ezeofor E Veikka N Oliver K D.J Kim Jukka K
7
Nuutti S Yousuf Jesse H Iikka H Kalle K [2] Toni K Vili S
13
Pekka R Omar OQ Juha-Pekka R Abdikadir a Leevi R Miro K Verschave S Olli V Frans P Eino J Kalle P Leevi K Sabur H

Kommentoi...

Miro ilmoittautui in

Tammikuussa lähden vaihtoon

Mikko ilmoittautui in

Puolivaloilla in ja tarvittaessa peleihin käytettävissä

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot